tiistai 27. elokuuta 2013

Summa summarum


Kahden viikon jälkeen voisin todeta, että ei se kovin hankalaa ole hieman sutjakoitua, kun herkullisella ruualla, suklaalla, punaviinillä ja pienellä liikkumisella saa näinkin näppärästi turvotusta laskettua.


Töihin olen mennyt joko polkupyörällä tai kävely+S-Bahn yhdistelmällä. Lisäksi on tullut melottua, jumpattua,
joogattua, tehtyä vatsalihaksia ja käytyä salilla. 

Pömpottelöö se maha edelleenkin, mutta ei niin terhakasti. 

Kehtaa taas käyttää joitakin unholaan vähäksi aikaa jääneitä vaatteitakikin. 

Naamassa on eroa. 

Samoilla linjoilla jatketaan! Avainsanana kohtuus.

lauantai 24. elokuuta 2013

Päivä 14 - Perjantai 23.8.

Inkivääri-hunaja vihreä tee, multivitamiiniporejuoma, banaaninpuolikas,
omega3, karpalo-C

Foolihappopitoista täysmenhua

Maustamatonta jugurttia, vesimelonia, persikkaa, pellavansiemenrouhetta, hasselpähkinöitä


Salaattisekoitusta, selleriä, kirsikkatomatteja, kevätsipulia, eilistä couscousia (couscous, katkarapu,
herne, punasipuli, valkosipuli), suolattuja ja paahdettuja cashewpähkinöitä, saksanpähkinöitä,
persiljaa, mustia oliiveja, yrttisiä fetakuutioita, balsamicoa

Omena

Cashewpähkinöitä ja kuivattuja karpaloita

Lisää edellä mainittuja

Lasi punaviiniä

BBQ-valmismarinoitu kalkkunapihvi, uunijuureksia (punajuuri, peruna, porkkana, timjami, rosmariini),
eilistä jugurttikastiketta (maustamaton jugurtti, creme fraiche, kurkku, retiisi), lisää punaviiniä

Vielä vähän punkkua, tummaa suklaata (90%) ja suolattuja ja paahdettuja
cashewpähkinöitä

Lisäksi vettä, piparminttuteetä ja pari purkkaa.


perjantai 23. elokuuta 2013

Päivä 13 - Torstai 22.8.

Puolikas bansku, multivitamiiniporejuoma, inkivääri-hunaja vihreä tee, Omega3 ja karpalo-C

Foolihappopitoista täysmehua

Maustamatonta jugurttia, vesimelonia, persikkaa, pellavansiemenrouhetta, paahdettua mantelirouhetta

Minttu-sitruunaruohotee ja minttu-suklaanamu

Salaattisekoitusta, kirsikkatomaatteja, retiisiä, maissia, mozzarellaa, selleriä, kevätsipulia,
saksanpähkinöitä, balsamicoa ja kylmäpuristettua rapsiöljyä. Rukiinen yrttipatonki.

Omena-ginkgo vihreä tee

Cashewpähkinöitä ja kuivattuja karpaloita

Eilistä pelmenikeittoa creme fraichella ja persiljalla

Lasi punkkua

Toinen lasi punkkua

2 täytettyä paprikaa (couscous, katkarapu, herne, punasipuli, valkosipuli, aura, juustoraaste, persilja)
ja jugurttikastiketta (creme fraichea, turkkilaista jugurttia, kurkkua, retiisiä, hunajaa, suolaa, pippuria)

Lisäksi vettä ja pari purkkaa, Mg+Ca+D3, Karpalo-C

torstai 22. elokuuta 2013

Päivä 12 - Keskiviikko 21.8.

Banaani, greippi-sitruuna vihreää teetä

Foolihappopitoista täysmehua (+ B6 +B12)

Turkkilaista jugurttia, omenaa, vesimelonia, pellavansiemenrouhetta,
paahdettuja manteleita

Minttu-sitruunaruohoteetä

Salaattisekoitusta, kirsikkatomaatteja, maissia, mustia oliiveja, kevätsipulia, yrttisiä fetakuutioita,
retiisiä, kurkkua, saksanpähkinöitä, tonnikalaa (öljyssä), balsamicoa, kylmäpuristettua oliiviöljyä

Omena

Cashewpähkinöitä, kuivattuja karpaloita

Punaviiniä

Pelmenikeittoa (possulla täytettyjä pelmeneitä (pakaste), porkkanaa, selleriä, sipulia) persiljalla ja
creme fraichella, rukiinen yrttipatonki (valmistuote)

Pala tummaa 90% suklaata

Lisäksi vettä, pari purkkaa, kurkkupastilli ja Ca+Mg+D3 sekä Karpalo-C

Päivä 11 - Tiistai 20.8.

Greippi-sitruuna vihreä tee, multivitamiinijuoma, Omega3 ja Karpalo-C

Foolihappopitoista täysmehua (+ B6  + B12)

Cashewpähkinöitä ja kuivattuja karpaloita

Turkkilaista jugurttia, omenaa, vesimelonia, pellavansiemenrouhetta ja paahdettuja manteleita

Salaattisekoitusta, retiisiä, kirsikkatomaatteja, maissia, mustia oliiveja, kevätsipulia, yrttisiä fetakuutioita,
tonnikalaa (öljyssä), vihreää paprikaa, paahdettuja ja suolattuja cashewpähkinöitä, saksanpähkinöitä,
balsamicoa ja kylmäpuristettua oliiviöljyä

2 ruispalaa, pestoa, tomaattia ja Mozzarellaa

Persikka

Vissyä

Riisiä, eilistä chili con carnea, vaalea paahtoleipä ja Ruispala täytteenään margariinia, toissapäiväistä
jauhelihakastiketta, Goudaa ja tabascoa (+ armonisuolaa)

Vesimelonia

Pala tummaa suklaata (90%)

Lisäksi vettä, piparminttuteetä, mustaa teetä, pari purkkaa, Ca+Mg+D3 ja Karpalo-C


tiistai 20. elokuuta 2013

Päivä 10 - Maanantai 19.8.


Multivitamiinijuoma, greippi-sitruuna vihreä tee, Omega3, Karpalo-C, ananasta

Rautapitoista täysmehua

Turkkilaista jugurttia, banaania, ananasta, paahdettua mantelia, pellavansiemenrouhetta

Piparminttuteetä

Bulgursalaattia kikherneillä, kidneypavuilla ja persiljalla (valmistuote)

Pala Milka & Daim -suklaata

Omena

Mini suklaapatukka

Riisiä ja chili con carnea ( jauhelihaa, kidneypapuja chilikastikkeessa, paseerattuja tomaatteja, chiliä,
sipulia, mausteita), päällä murennettuja suolakeksejä, lasi punaviiniä

Pari palaa 50% suklaata (Tänään tais olla vähä tällänen suklaapäivä!)

Lisäksi vettä, Ca+Mg+D3, Karpalo-C ja pari purkkaa.